![]() |
Podstawowe
0-1
p.
|
Pełne
0-1 p.
|
Rozszerzone
0-1 p.
|
Ilość
punktów
0-3 p.
|
Zawartość
merytoryczna
|
Treść
przedstawiona w sposób nieciekawy, nieatrakcyjny.
Brak błędów merytorycznych. Materiał dobrany bez odpowiedniej selekcji.
Informacje są mało interesujące, nieczytelne. |
Temat przygotowany w sposób dobry.
Przedstawiono informacje dobrze dobrane pod względem merytoryczny, zgodne
z tematem. Nieliczne błędy merytoryczne,
ortograficzne, gramatyczne.
|
Temat opracowany w sposób bardzo
ciekawy, interesujący. Zostały umieszczone wszystkie niezbędne informacje
wykraczające ponad kompendium. Praca bez błędów.
|
0-3
|
Wrażenia
wizualne
|
Prezentacja grupy mało czytelna – źle
dobrany układ treści. Nieciekawe, mało widoczne ilustracje, grafika.
Słaba jakość slajdów (kolorystyka,
czytelność). Zbyt dużo treści.
|
Prezentacja dobrze przygotowana.
Treści ilustrowane dobrą grafiką, zdjęciami.
Slajdy dobrane prawidłowo pod względem
kolorystyki, rozmieszczenia informacji, ilości
|
Bardzo dobre dobranie grafiki, zdjęć i
treści. Odpowiednia kolorystyka, rozmieszczenie informacji, ilość slajdów.
Przejrzystość.
|
0-3
|
Estetyka
pracy
|
Praca wykonana niedbale,
nieestetycznie.
Brak spójności graficznej
i merytorycznej. |
Praca estetyczna. Dobra spójność
graficzna
i merytoryczna. |
Praca wykonana w sposób estetyczny.
Bardzo dobra spójność graficzna i merytoryczna.
|
0-3
|
Praca
w grupie, zaangażowanie,
umiejętność
współpracy
|
Brak zaangażowania
w pracę wszystkich członków grupy.
|
Zaangażowanie
w pracę całej grupy. Dobra współpraca
w grupie. Drobne nieporozumienia. |
Bardzo dobra współpraca całej grupy.
Zaangażowanie wszystkich członków grupy.
Bardzo dobra współpraca.
|
0-3
|
Prezentacja,
plakat,
film
|
Prezentacja, plakat, film - mało ciekawy. Prezentacja przedstawiona w
sposób mało interesujący
z widocznymi brakami w sposobie przedstawienia treści. |
Prezentacja (plakat, film) ciekawa.
Brak dobrego jej przedstawienie przez uczniów.
|
Prezentacja przedstawiona
w sposób bardzo interesujący, ciekawy.
Bardzo dobre przygotowanie uczniów.
|
0-3
|
Razem
|
0-15
|
Skala
ocen
|
Ilość
punktów
|
bardzo dobry
|
15 - 13
|
dobry
|
12 - 10
|
dostateczny
|
9 - 8
|
dopuszczający
|
7 - 5
|
niedostateczny
|
0 - 4
|